piątek, 25 lipca 2014

Biała Podlaska and Haul!

Hej! Na wsi jak z poprzedniego postu wiecie byłam 2 tygodnie. Do babci przyjechałam w czwartek, więc w czwartek (2 tygodnie potem) pojechałam do cioci do Białej Podlaski. Od początku wakacji już planowałam żeby tam pojechać, bo bardzo chciałam coś kupić. Miałam być 4 dni, a byłam tylko 3. Mimo co, to i tak dobrze spędziłam te dni! 1 dnia pojechałam z siostrą i jej koleżanką na zakupy. Szczerze to nic nie kupiłam, nawet nie wiem dlaczego, mimo że podobało mi się dużo rzeczy. Moja mama i ciocia były zdziwione że nic nie kupiłam, w sumie ja też. Następnego dnia miałyśmy już plan że idziemy na miasto. Najpierw poszłyśmy do takiego pięknego parku, potem na cmentarz, a na koniec do Centrum Handlowego. I wiecie co? Kupiłam aż pięć rzeczy! W końcu byłam zadowolona z zakupów. Trzeciego dnia przyjechała po mnie mama i pojechaliśmy do babci! Teraz dam Wam zdjęcia z parku i zdjęcia rzeczy, które kupiłam!







Bluzka od cioci ze sklepu za 29 zł.

Spodenki z cropp'a za 30 zł.

Bluza z reserved za 49 zł.

Książka i zeszyt z empika



Mam nadzieję że post się podobał :) Do zobaczenia w kolejnym poście! :)

1 komentarz: