poniedziałek, 21 lipca 2014

Wakacje na Wsi!

Witam Was bardzo serdecznie kochani! :* Notki nie było aż 2 tygodnie! Bardzo Was przepraszam ale nie wiedziałam że tak długo tam będę. No ale już wróciłam, więc posty będą pojawiać się regularnie :) Opowiem Wam co robiłam na Wsi. Spać chodziłam zawsze o 3 albo 4  i budziłam się w porę obiadową czyli o godzinie 12-14. Babcia z dziadkiem i ciocią jedli obiad, a ja śniadanie i tak było przez te 2 tygodnie. Przez mój pobyt nie zjadłam ani razu z nimi obiadu haha. No cóż tak to jest jak się śpi do 14. Po śniadaniu zawsze szłam do łóżka i oglądałam telewizor. Leżałam tak dotąd aż babcia przyszła i kazała mi wstawać i iść na dwór. Codziennie grałam w piłkę nożną z braćmi. Wieczorami chodziłam do nich i oglądaliśmy telewizor albo siedzieliśmy na komputerze. Pamiętam że przez pierwsze 3 dni opalałam się razem z ciocią. Miałam plany że będę biegać codziennie wieczorami, ale wiecie co? Udało mi się tylko raz haha. W nocy oglądałam różne filmy na tablecie. Obejrzałam 'Ósmoklasiści nie płaczą' 'LOL'. Na wsi nie było najgorzej. Odpoczęłam, poopalałam się i w końcu pograłam w piłkę! Najlepsze na wsi jest świeże powietrze, jest cicho no po prostu idealnie! :) A teraz zapraszam Was na zdjęcia:

















Nocne oglądanie filmów


Do takiego wiaderka zbierałam jagody.
A wy gdzie już byliście? ;) Następna notka być może pojawi się jutro albo pojutrze :) Będzie ona o moim wyjeździe do cioci połączony z haul'em.

1 komentarz:

  1. ja w te wakacje w domu spędzam czas i takie spontaniczne wyjazdy:)
    obserwuje,licze na rewanż.

    OdpowiedzUsuń