poniedziałek, 19 maja 2014

Gala Wolotariuszy

Cześć! Dzisiaj byłam na gali wolontariuszy w Warszawie.Jestem wolontariuszką od roku.Byłam pierwszy raz na takiej gali.Szczerze mówiąc to mi się tam nudziło, ale czasem były dość ciekawe rzeczy.Było ogłaszane ośmiu wolontariuszy takich najlepszych, dostawali nagrody itp.Ważne osoby mówiły 'przemówienia' dziękowali wszystkim co tam byli.Na koniec taki mały chłopczyk Franek losował miejsca i te miejsca wygrywały pobyt z rodziną np: w Krakowie, w Gdańsku.Niestety mojego miejsca nie wylosowali, ale było blisko.Tak minęły te 2 godziny w sali kongresowej.Było tyle młodzieży, że myślałam że się zgubię.Wychodząc z sali trzymałam się moich koleżanek żeby tylko się nie zgubić.Na szczęście się nie zgubiłam.Na dole były darmowe pączki i każdy ale dosłownie każdy się tam pchał żeby dostać.Ja nie chciałam, bo dla mnie to za słodkie jest.Stanęłam z panią żeby nasza grupa nas widziała i żeby się nie zgubili.Pani poszła po pączka, ale przychodzi i mi daję.W sumie to mi nawet posmakował.Każdy jak już zjadł pączka to poszliśmy do autokaru.Zadowoleni wróciliśmy do domu.Miałam robić zdjęcia lustrzanką, ale moja koleżanka nie pojechała i robiłam tylko telefonem.Jakość jest bardzo ale to bardzo słaba, ale ważne że coś jest :)







Dawid Podsiadło gratuluję jakiejś tam dziewczynie



2 komentarze:

  1. Fajny post !!! Ja już obserwuję liczę na rewanż :) http://veronicatui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry, że mnie nie było ale zachorowałam :(((

    OdpowiedzUsuń