niedziela, 25 maja 2014

Plany na wakacje!


Cześć! W dzisiejszej notce powiem Wam jakie są moje plany na wakacje.Gdzie mam zamiar pojechać albo gdzie na pewno pojadę.Pewnie każdy chcę zwiedzić jak najwięcej miejsc, ze mną jest tak co roku.Zawsze próbuje się załapać na jakieś kolonie.W tym roku miałam lecieć do Paryża, ale niestety nie wypaliło.No cóż, może za rok się uda.Jest już koniec Maja, więc trzeba już planować.Ja niektóre wyjazdy mam już potwierdzone.

                                            Potwierdzone wyjazdy!

• 28 czerwca jadę do Warszawy na Bieber party Poland.

• W lipcu jadę do babci na wieś.

• W sierpniu albo w lipcu pojadę do Łeby.

• W sierpniu jadę do Sztutowa na kolonie sportowe.

                                           Nie potwierdzone wyjazdy!

○ Wyjazd do Doroty <3

○ Polecenie do Irlandii czy gdzieś tam (zapomniałam)

A wasze jakie są plany na wakacje? :)
Mam do Was prośbę, chcę napisać notkę o tytule Q&A, czyli chcę żebyście pod tym postem zadawali mi pytania, a ja na nie odpowiem. Do następnej notki papa :*

3 komentarze:

  1. gratuluję planów, u mnie jeszcze sporo czasu minie zanim coś się wyklaruje i będę szukała jakiś wycieczek. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plany :)
    A moje pytanie to :
    Masz rodzeństwo? Jak tak to jakie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym się ciebie zapytać w jakich terminach jedziesz na obóz ?

    OdpowiedzUsuń