niedziela, 1 czerwca 2014

Farma Iluzji

Witajcie kochani! :)
Dzisiaj jest dzień dziecka jak dobrze wiecie.Z tej okazji pojechałam z mamą do farmy iluzji, mimo że znajduję się dość daleko.Ja dałam mamie propozycję żeby tam pojechać, dużo moich znajomych tam było, więc czemu by tam nie pojechać.Bardzo mnie to ciekawiło, jak tam jest, czy fajnie.Nie muszę wam mówić co to iluzja, bo na pewno wiecie.W parku były różne atrakcje, jedna mi się spodobała najbardziej.Jest to tunel zapomnienia.Wchodząc tam wydaję ci się że się kręcisz, nie wiem jak wam to opowiedzieć.Muszę Wam powiedzieć, było świetnie.Jeżeli jeszcze tam nie byliście to koniecznie musicie tam pojechać!








Byliście może tam kiedyś? Co dostaliście na dzień dziecka, a może gdzieś pojechaliście tak jak ja? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz