poniedziałek, 23 czerwca 2014

TMI TAG!

1.Co masz na sobie?
Krótkie spodenki i niebieska bluzka z supermen'a.
2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Chyba tak jak każdy, tak.
3.Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Miałam.
4.Ile masz wzrostu?
Mam 157 cm
5.Ile ważysz?
Ostatnio jak się ważyłam to 41 kg.
6.Jakieś tatuaże?
Nie.
7.Jakiś piercing?
Dwie dziurki w uszach.
8.OTP? (One True Pairing) para (tv) którą lubisz.
Nie mam takiej.
9.Ulubiony program (serial)?
Rodzinka pl
M jak miłość
Pierwsza miłość
10.Ulubione zespoły?
Nie mam.
11.Coś, czego Ci brakuję?
W tym momencie to chyba niczego.
12.Ulubiona piosenka?
Klik
13.Ile masz lat?
13
14.Znak zodiaku?
Wodnik
15.Czego szukasz u partnera?
Poczucia humoru, wyrozumiałości.
16.Ulubiony cytat?
'Nigdy się nie poddawaj'
'nigdy nie mów nigdy'
'żyj każdą minutą, bo może być Twoją ostatnią'
17.Ulubiony aktor?
Nie mam.
18.Ulubiony kolor?
Turkusowy, niebieski, fioletowy :)
19.Głośna muzyka czy cicha?
To zależy, ale raczej głośna.
20.Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Zazwyczaj wtedy idę do łóżka i słucham dołujących piosenek.
21.Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Mam wannę, ale tak 30- 40 min.
22.Jak długo zajmuję przygotowanie ci się rano?
Dość długo, bo ja wszystko robię wolno i zawsze się spóźniam na lekcje.Tak z 40-50 min.
23.Biłaś się kiedyś z kimś?
Tak na poważnie to nie, ale tak dla jaj to z bratem zawsze się biję ;)
24.TURN ON. Co Cie kreci, co Ci się podoba u chłopców?
Uśmiech i niebieskie oczy.
25.TURN OFF. Co Ci się nie podoba u chłopców?
Gdy chłopak szpanuję, zmienia dziewczyny co 2 tygodnie.
26.Powód dla którego dołączyłaś na YouTube?
Nie dołączyłam do YouTube.
27.Czego się boisz?
Pająków.
28.Kiedy ostatnio płakałaś?
Jakoś tydzień temu.
29.Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz?
Dzisiaj.
30.Co oznacza Twój YT username?
Nie mam kanału.
31.Ostatnia przeczytana książka?
Demi Lovato - Bądź swoją siłą przez 365 dni.
32.Książka, która aktualnie czytasz?
Demi Lovato - Bądź swoją siłą przez 365 dni.
33.Co ostatnio oglądałaś?
Rodzinka.pl
34.Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Moja mama.
35.Relacja między Tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś smsa.
Krystian-Dobry kolega
36.Ulubiona potrawa?
Pizza :)
37.Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Londyn, Paryż, Barcelona.
38.Ostatnie miejsce na w którym byłaś?
Boisko.
39.Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Tak.
40.Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałaś?
Dzisiaj jak się żegnałam z moją przyjaciółką Julią.
41.Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Nie pamiętam szczerze mówiąc.
42.Ulubiony smak słodki?
Truskawski, biała czekolada.
43.Na jakich instrumentach grasz?
Na żadnych.
44.Ulubiona część biżuterii?
Bransoletki.
45.Ostatni uprawiany sport?
Granie w piłkę nożną.
46.Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Dj Samuel Kimko & Marco Bresciani - Fiesta Love.
47.Ulubiony tekst na podryw?
Nie używam.
48.Czy kiedykolwiek go użyłaś?
Nie.
49.Z kim ostatnio przebywałaś w ostatnim czasie?
Z Weroniką, Klaudią i Piotrkiem.
50.Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Każdy kto jeszcze tego nie zrobił ;)

Mam nadzieję że wam się podobał post! :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny post i odpowiedzi .:) życzę weny http://lm.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fdreamslivemyand.blogspot.com%2F&h=sAQF1pXr-&s=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Cie do LBa
    Więcej na: http://przezyc-igrzyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń