środa, 18 czerwca 2014

25 faktów o mnie!

Cześć! :* Ten post powinnam zrobić już na początku, ale zabierałam się do tego i w końcu tego nie zrobiłam. Dopiero w tym poście poznacie mnie lepiej. Postanowiłam że zrobię post '25 Faktów o mnie' No to zaczynam!
1.Nie mam rodzeństwa.
2.Mój ulubiony kolor to niebieski i fioletowy.
3.Jestem Belieber i Magcult.
4.Chodzę do 6 klasy.
5.Mam internetową przyjaciółkę.
6.Mam arachnofobię.
7.Mam świetne poczucie humoru, zawsze się śmieje, nawet z niczego ;)
8.Mam psa yorka.
9.Interesuję się tańcem, sportem, blogowaniem i fotografowaniem.
10.Przez internet poznałam bardzo dużo ludzi.
11.Jestem miła.
12.Nie uczę się za dobrze.
13.Uważam że jestem chuda, ale nie aż tak bardzo.
14.W przyszłości chcę mieszkać w Londynie.
15.Jestem niska.
16.Strasznie nie lubię jak ktoś się lansuje.
17.Jestem bardzo nie śmiała
18.Uważam że istnieje przyjaźń damsko-męska.
19.Mam jedno nierealne marzenie.
20.Mam filmy, które mogę oglądać i nigdy mi się nie znudzą.
21.Lubię czytać książki, ale nie lektury.
22.Mimo że jestem dziewczyną to kocham grać w piłkę nożną.
23.Jestem wrażliwa.
24.Łatwo mnie zdenerwować.
25.Lubię bardzo poznawać nowe osoby.
No to na tyle, mam nadzieję że chociaż trochę się o mnie dowiedzieliście. Chciałam Wam powiedzieć że post nie pojawi się przez 4 dni, gdyż wyjeżdżam.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny post i ciekawe fakty. :)
    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez kocham pilke nozna :)
    Obs za obs? Ja juz obserwuje, licze na rewanz.
    http://gabriela-favourite-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń