poniedziałek, 30 czerwca 2014

Bieber Party Poland cz.1

Hej! :*
W sobotę byłam z moją przyjaciółką Julią na Bieber Party Poland w Warszawie. Impreza odbyła się w klubie Freedom. My akurat miałyśmy bilety M&G, więc wchodziłyśmy o godzinie 15. Inni natomiast co mieli zwykłe wchodzili o godzinie 16. Poprosili nas żebyśmy się ustawiły w kolejce, wchodziliśmy w 5 osób. Nadeszła nasza pora, co chwilę się pytałam Julii jak mam zapozować haha. Fotograf zrobił nam 3 zdjęcia i po zdjęciu dostaliśmy torbę z plakatem i okularami przeciwsłonecznymi. O godzinie 16.30 było oficjalne rozpoczęcie Bieber Party Poland! Od tej pory wszyscy tańczyliśmy do piosenek Justina. Atmosfera była niesamowita! Poznałam 3 dziewczyny. Były różne konkursy. Ja praktycznie cały czas byłam na parkiecie, tylko czasem na chwilę usiadłam. Były też drinki bezalkoholowe, które były dobre. Znaczy ja tylko kupiłam drink 'Danger', który był świetny! Nie wiem jak Wam to opisać, tego się nie da, tam trzeba być. Tańcząc na platformie Julia do mnie 'Jeremi', a ja taka gdzie? Patrzę i widzę że Jeremi idzie, od razu poszłam się z nim przywitać i przytulić. Spytałam się go czy zrobimy sobie zdjęcie, on odpowiedział że tak, potem będziemy robić sobie zdjęcia. Tańczyliśmy wszyscy razem z Jeremim i Tomkiem. Potem mi się go szkoda zrobiła, bo każdy do niego szedł, a on przyszedł jako fan. Nie będę wam mówić wszystkiego, bo praktycznie ja tylko tańczyłam. Nie wiem co Wam jeszcze napisać. Nadal jestem w szoku że tam byłam i to się działo. Ostatnia piosenka to Baby. Na koniec Jeremi dał mi autograf na ręce, i wyszliśmy razem z klubu. Spytałam się go czy będę mogła z nim porozmawiać, on że nie wie, bo za dużo osób chce z nim zdjęcie. Zrobiłam sobie z nim zdjęcie i go przytuliłam z jakieś 10 razy. Podziękowałam mu, a on mi. Jest taki kochany jeju <3 Pierwszy dzień wakacji uważam za jak najbardziej udany! :)

Plakat, który dostałam.


To bransoletka, którą nam zakładali na ręce.




Torba w której dostaliśmy plakat i okulary.

Mój bilet


Mam jeszcze 3 zdjęcie ale wszystkie są rozmazane..

Druga część będzie kiedy będę miała zdjęcia z imprezy, wtedy w poście dam wszystkie zdjęcia gdzie mnie widać.  Może ktoś z Was był? :)

3 komentarze:

  1. Fajna impreza!
    Musiało być ciekawie :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/06/egzotic.html
    Zapraszam do siebie miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być cudownie! Zazdroszczę...
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń