poniedziałek, 9 czerwca 2014

Park

Hej! Jaka jest u was pogoda? Jak w szkole, oceny poprawione, czy jeszcze nie? Ja mam ostatni tydzień teraz na poprawy, więc się staram żeby było dobrze.
 Ostatnio u mnie jest bardzo gorąco, że aż nie da się wytrzymać na dworze. W sumie to lubię taką pogodę, bo można się opalić i miło spędzić czas z rodziną albo przyjaciółmi. Wczoraj zamiast siedzieć w domu, pojechałam z mamą do parku.Park w którym byłyśmy jest naprawdę piękny.Pochodziłyśmy sobie trochę po nim i znalazłyśmy sobie miejsce.Rozłożyłyśmy sobie kocyk i się położyłyśmy, od razu wiadomo po co.Zaczęłyśmy się opalać, ja chciałam najbardziej opalić nogi i brzuch.Udało  mi się tylko nogi, no ale przecież dopiero zaczyna się lato! Po opalaniu poszłyśmy na taras widokowy i widok był przepiękny. Było tak gorąco że ja już chciałam wrócić do domu, dlatego poszłyśmy do samochodu i do domu.
A teraz zapraszam na oglądanie zdjęć.















Podobają się Wam zdjęcia? :) A wy co robicie w takie upalne dni?

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W upalne dni kocham się opalać ;)
    Ładne zdjęcia ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ --> zapraszam, jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są na prawdę prześliczen i taki słodki piesek :)
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście mam już wszystkie oceny wystawione :)

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń