czwartek, 26 czerwca 2014

Jutro już wakacje?

Hej! :)
Każdy pewnie teraz się dziwi że już jutro są wakacje. Jak to tak szybko minęło? Przecież niedawno co zaczął się rok szkolny, a już jest zakończenie. Tak ja sama nie mogę w to uwierzyć że to tak szybko minęło. Większość z Was się cieszy z wakacji, ja natomiast nie. Może jak wiecie albo nie wiecie to kończę podstawówkę. Chciałabym jeszcze zostać rok w tej szkole, w klasie, a może nawet nie odchodzić z niej. Tak się przywiązałam do mojej klasy. Moja klasa jest kochana, pomocna, jednym słowem NAJLEPSZA. Z niektórymi znam się już 10 lat a zresztą 6 lat ale to nie ma różnicy, bo do każdego się przywiązałam. Ciężko będzie jutro się rozdzielić. Płacz na pewno będzie. Więcej Wam nie będę mówić, bo jutro zrobię notkę albo pojutrze i Wam wszystko opiszę.

Dzisiaj w szkole zamiast lekcji mieliśmy mundial. Każda klasa miała swoją drużynę. Co najlepsze to ja też grałam w piłkę! ;) Byłam w drużynie dziewcząt. Mecz dopiero grałyśmy o 10, więc miałyśmy 2 godziny. Czasem sobie pokopałyśmy, pograłyśmy w dziada albo byłyśmy w szatni i odwalałyśmy różne rzeczy. Była taka akcja że schowałyśmy Patrycji torbę za drzwi. Ona przychodzi i się zaczyna drzeć i szukać, a my pękamy ze śmiechu. Po tym tak mnie bolał brzuch ze śmiechu. Nadszedł nasz czas, grałyśmy z 5 klasą. Wygrali, ale i tak byli słabi moim zdaniem. Mecz przegrany, więc trochę wkurzone byłyśmy, ale zaraz znowu nam odwalało i się tym nie przejmowaliśmy. Miałyśmy już nie grać, ale patrzymy i gramy z 6 klasą. Ta klasa akurat jest dość dobra, więc od razu wiedziałyśmy że przegramy. Gramy, gramy strzelają nam gole. Zamiast walczyć, przejmować się to my jak zwykle śmiejemy się. Przegrałyśmy oczywiście, więc mogłyśmy już iść. No ale uważam że turniej był udany, może dlatego że było wesoło i miałyśmy fajną drużynę! :) Niestety nie mam zdjęć jak gram, ale za to mam inne.



To zdjęcie jest z ostatnich dni w szkole


Mam nadzieję że Wam się podoba post! :) Jutro albo pojutrze dodam post o zakończeniu roku i wszystko opisz! :)

2 komentarze:

  1. Masz rację szybko to wszystko zleciało...
    Takie rozstania są ciężkie, ale ja mam to już za sobą. Jednak utrzymuje z większością kontakt, z tego powodu bardzo się cieszę :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? ♥

    OdpowiedzUsuń