czwartek, 5 czerwca 2014

Ostatnia wycieczka klasowa!

Cześć!
Wczoraj byłam na ostatniej wycieczce klasowej, która nazywa się 'Ranczo w Dolinie.'Gdy jechaliśmy w autokarze mieliśmy różne konkursy, wiadomo że ten kto wygrał dostawał nagrody.Po drodze zatrzymaliśmy się na jakieś 10 minut i pojechaliśmy dalej.Na ranczu przywitali nas tak jakby bombą.Powiedzieli co będziemy robić i od czego będziemy zaczynać.Na początek pomalowali nam twarze i rzucaliśmy podkową.Następnie była przejażdżka na koniu, strzelanie z łuku, zjechanie w siano. Dużo ubawu przy tym było.Cała klasa poszła strzelać z wiatrówki, ja akurat nie chciałam, więc poszłam pograć w siatkówkę z Angelą.Nagle przychodzi połowa klasy i chcę z nami grać.W między czasie zaczął padać deszcz, dlatego poszliśmy do 'baru.'Tam pan zorganizował różne konkursy, zabawy.Następnie poszliśmy szukać złota, przejechać się pociągiem.Po tym pisaniu możecie zauważyć ile atrakcji było.Skakaliśmy na zamku dmuchanym, przeciąganie liny.Na koniec była dyskoteka, wszyscy tańczyli.Najlepsza była macarena! Wszyscy tańczyli nawet nasza pani wychowawczyni.Potańczyliśmy i niestety musieliśmy wracać do domu.No cóż jest takie powiedzenie 'wszystko co dobre kiedyś się kończy.'Wszyscy wsiedliśmy do autokaru i odjechaliśmy z rancza.Powrót był najlepszy, konkursy, zabawy i zdjęcia oczywiście.W autokarze poznałam Sergiusza.Jest on w kadrze, ma praktyki w tym kierunku.Usiadł do nas na koniec, wiec było fajnie.Cały czas rozmawialiśmy i się śmieliśmy, ja poprosiłam go o zdjęcie i się zgodził.Jak wracaliśmy to robiłam mu zdjęcia i zrobiliśmy sobie selfie.Nagraliśmy też razem filmik taki że się żegnamy i że będziemy tęsknić.Zostałam jego siostrą, a on moim bratem.Gdy już dojechaliśmy przytuliłam się z nim na pożegnanie.Wycieczkę uważam za najlepszą i jak najbardziej  udaną! :)






Selfie z Sergiuszem












A wy mieliście jakąś wycieczkę taką najlepszą? :)

10 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, widać, że się dobrze bawiłaś ;-)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/sirens.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)
    Wygląd bloga masz niesamowity *-*
    Może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już po zdjęciach widać, że było suuuper :D
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdym blogu to piszesz..
      Gratuluję wyjazdu, ja byłam dzisiaj z klasą pieszo ;)

      Zapraszam do mnie:
      http://alekssandrasssss.blogspot.com

      Usuń
  7. Pierwsze co zauważyłam wchodząc na Twojego bloga, to bardzo przejrzysty i jasny wygląd! :) Od razu aż chcę się go czytać. Posty są bardzo ciekawe i czekam na kolejne. Zdjęcia bardzo dobrej jakości, no i oczywiście Ty jesteś śliczna. ♥

    http://petmalimi.blogspot.com/ - dopiero zaczynamy

    OdpowiedzUsuń