piątek, 13 czerwca 2014

12.06.2014 - Bal!

Hej!
Wczoraj miałam bal szóstoklasistów. Wszystko rozpoczęło się o godzinie 17.00. Z wychowawczynią weszliśmy na salę i się ustawiliśmy. Na początku był polonez, a potem śpiewaliśmy piosenkę 'Zatańczysz ze mną.' Wszystko wyszło tak jak miało być. Pani dyrektor dziękowała nam i przedstawiała gości, którzy tam byli. Burmistrz również zabrał głos i też nam dziękował. Następnie było krojenie tortu i danie każdemu żeby zjadł. Szczerze to był nawet dobry, oprócz tego że w środku były wiśnie i był trochę czekoladowy. Kawałek oddałam mamię, bo już nie dałam rady. No i zaczęła się dyskoteka, tylko 6 klasy, żadnych dzieci plączących się pod nogami. Na początku było drętwo, ale tak jest zawsze. Wyszłam z dziewczynami i chłopakami na środek wraz z naszą panią, bo przecież ktoś musiał to rozkręcić. Zaczęło się, każdy zaczął tańczyć. Muzyka była świetna, wpadająca w ucho. Najlepsze piosenki przy których głośno śpiewałam to 'Szalona ruda' i 'ruda tańczy jak szalona' Ogólnie to tańczyliśmy wszyscy w takim kółeczku. Zatańczyłam z 4 chłopakami. Był taki moment kiedy nie było prądu, wkurzyliśmy się, no ale wszystko naprawiono i dyskoteka trwała dalej. Pod koniec był Harlem Shake, który wyszedł świetnie.Jeszcze trwało z 5 min i się skończyło. Dyrektorka mówiła że świetnie się bawiliśmy. My natomiast zaczęliśmy krzyczeć 'Jeszcze jeden' Udało się puścili nam Gangnam Style. Wtedy Marcin się mnie zapytał czy z nim zatańczę, oczywiście się zgodziłam. Na refrenie skakaliśmy i śpiewaliśmy jak nie wiem co. W końcu to była ostatnia piosenka. Wszyscy poszli tam do stołów i zabieraliśmy picie do domu. Ja wzięłam cole. Bal uważam za jak najbardziej udany tylko szkoda że to była ostatnia dyskoteka ;/ Wspomnienia zostaną na pewno! Zdjęcia robiłam dopiero po balu.


Tak byłam ubrana



A wy jak wspominacie bal szóstoklasistów?  :)                                                                                             

9 komentarzy:

  1. ubrana byłaś ślicznie, ale widzę, że podobny styl preferowany był przez wszystkich. ;) i fajnie, ze się udało wszystko, takie bale zapadają w pamięć i później się je bardzo miło wspomina. ja nie miałam takiego, dopiero na koniec gimnazjum, ale też było bardzo przyjemnie. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Każdy praktycznie miał włożoną koszulę w spódniczkę, bo ładnie to wygląda. ;) Ojj.. zapadają w pamięć, tego akurat nie zapomnę :)

      Usuń
  2. Fajnie że bal się udał :*
    http://wiki145.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas zamiast balu była (nie)zwykła dyskoteka. Mimo że nie wydaliśmy fortuny, na przystrojenie i inne głupoty, było prosto i z sensem. Atmosfera była niesamowita. Każdy się bawił. Nie było osoby, która stałaby w kącie. To była najlepsza dyskoteka w naszej szkole ^^

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Odpowiedz u mnie:
    http://www.4ever-souril.blogspot.com/
    POZDRAWIAM ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mieliśmy do wyboru bal albo dyskoteka więc wybraliśmy bal. U nas tak samo nie było osoby, która by stała w kącie, każdy się bawił :D

      Usuń
  4. Ślicznie byłaś ubrana :)

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam to, w jaki sposób piszesz posty, przeczytane po kilka razy nadal są tak samo ciekawe. Genialnie prowadzisz bloga, życzę Ci wielu sukcesów. Mam nadzieję, że jak najdłużej będziesz pisać!
    Może w kolejnym poście opisałabyś swoje plany na wakacje, sposoby na nudę lub dodałabyś jakieś outfity na koniec roku? Z chęcią zobaczyłabym takie posty w twoim wykonaniu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli chciałabyś mi pomoc i kliknąć w chociaż jeden link z tego postu..

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2014/06/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo :)
      Zaraz wejdę na twój blog i poklikam :)

      Usuń
  6. U mnie było pełno śmiechu na balu i nadal jest kiedy przypomnę sbie z koleżankami jak się ubrałyśmy :P.
    Ty wyglądałaś ślicznie ,super fotki <3
    ✿Będzie mi baardzo miło ,kiedy wpadniesz do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿

    OdpowiedzUsuń