czwartek, 10 kwietnia 2014

Przyjaźń przez internet?

Hej! :)
Dzisiaj mam dla was tematyczny post, w którym chciałabym poruszyć temat -  czy istnieje przyjaźń przez internet? Czy można zaufać komuś, czy można poznać kogoś, zakolegować się z nim i zaprzyjaźnić, jedynie przez sieć, nigdy wcześniej nie widząc go w 'realu'? Czy w ogóle takie coś jest możliwe?


























Owszem jest możliwe.Większość osób sobie zadaje pytanie 'Jak można się przyjaźnić przez internet'? Odpowiadam na to pytanie że normalnie, to jest prawie to samo co z osobą którą się widujesz codziennie.Opowiem wam moją historię.
Przeglądałam sobie youtube i nagle zauważyłam filmik podtytułem 'Historia Internetowej przyjaźni'Link (tutaj możecie sobie to obejrzeć) Wzruszyło mnie to.Napisałam na grupie czy chcę się ktoś zapoznać.Sporo osób napisało że 'tak, ja chcę' Większość do mnie napisała sama.Przez ten post poznałam Dorotę.Napisała do mnie 'hej' ja również tak napisałam.I tak zaczęłyśmy pisać, poznawać się.Okazało się że jest w moim wieku.Tak się cieszyłam, bo w końcu jakaś osoba, która jest w moim wieku.Praktycznie codziennie pisałyśmy ze sobą i obiecałyśmy sobie że kiedyś się spotkamy i ja do niej pojadę! Z czasem się zaprzyjaźniłyśmy.Od tamtego razu wierzę że istnieje przyjaźń przez Internet.To było najlepsze co mi się przydarzyło w życiu.Pewnie teraz to czyta :) Dorota Kocham Cię bardzo mocno, najmocniej, najbardziej.Dziękuję że jesteś <3 Mam nadzieję że jakoś niedługo uda nam się spotkać.Tutaj łapcie jej zdjęcia! :)  Moja śliczna!



A więc, można się przyjaźnić przez Internet?Można.Mimo tylu kilometrów to nam się udaję z każdym kolejnym dniem.Kilometry nie istnieją...

9 komentarzy:

  1. Też Cię Kocham <3 Trzeba niedługo na skype ;** Dziękuje że jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana <3 Może w piątek albo w sobotę :* Ja też Dziękuje <3 Niedługo będę Ci wysyłać paczkę:**

      Usuń
  2. W 100% się z Tobą zgadzamy! :)
    Nie ma znaczenia ile dzieli nas kilometrów, ani gdzie mieszkamy.
    I ko wie może nawet kiedyś taka internetowa przyjaźń doczeka się spotkania :)
    Pozdrawiamy!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka! Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, będzie mi miło:)

    ✿ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, miło mi:) Dziękuję, zaraz zajrzę i jak mi się spodoba to zaobserwuje :)

      Usuń
  4. U mnie również był post o tej tematyce.
    Niektóre osoby poznane przez internet znam już 4 lata, a z jedną z nich spotkam się w te wakacje, jeju
    Mam nadzieję, że wam również się uda!

    Obserwuję
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuu :) Zaraz przeczytam i zobaczę twojego bloga. Oooo! :) Dziękuję ;)

      Usuń
  5. Świetny post!
    Masz w nim dużo racji ;)
    http://fixyourife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń