wtorek, 15 kwietnia 2014

TAG : Your Type Of Music


Hej! :*
Dzisiaj będzie TAG pt.Your Type Of Music.postanowiłam że go zrobię, dlatego że muzyka gra wielką rolę
w moim życiu i może być ciekawy.Gdy włączymy jakąś piosenkę, ona nam przypomina chwile złe tak jak i dobre.
1.Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego  co wpadnie w ucho?
Nie,Nie ograniczam się.Czasem sobie posłucham jednego rodzaju, a za jakiś czas słucham tego co wpadnie w ucho.
2.Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz?
Pop i Rap.
3.Należysz do jakiegoś fandomu?
Tak, do Beliebers czyli jestem Belieber.
4.Ulubiona piosenkarka?
Hmmm.. myślę że będzie to Miley Cyrus,Selena Gomez,Rihanna,Demi Lovato.
5.Ulubiony piosekarz?
Justin Bieber,Pitbull lubię też innych ale to są ulubieni.
6.Ulubiony zespół?
The Vamps.
7.Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą?
To zależy od humoru.Jeśli mam zły,  smutno mi to słucham spokojnej, a jak mam dobry humor to wtedy żywą.Więc lubię i spokojną i żywą.
8.Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na twoim telefonie?
Justina! KaeN'a.
9.Jaki masz dzwonek telefonu?
Aktualnie mam Counting Stars, ale pewnie niedługo sobie zmienię na jakąś inną.
10.Jakiej muzyki nie znosisz?
Techno,metal,rock.
11.Wykonawca/zespół, którego najbardziej nie lubisz?
Napiszę ich, dlatego że ich nie słucham i nie przepadam:One Direction.
12.Lubisz śpiewać? Umiesz?
Kocham śpiewać, ale nie umiem.
13.Jakiej stacji muzycznej słuchasz najczęściej w radiu?
Nie słucham radia.
14.Jaki program tv (muzyczny) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz?
4fun.tv,eska,MTV.Najbardziej lubię 4fun.tv.
15.Które 'gwiazdy' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem?
Nie mam takich osób raczej.
16.Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną?
Ona tańczy dla mnie i Gangnam Style.
17.Słuchasz podobnej muzyki co twoi przyjaciele? Rodzice?
Tak, słuchamy podobnej muzyki, czasem nawet takiej samej.Rodzice natomiast to Disco Polo słuchają, ale mama ze mną posłuchała rap'u albo pop'u.
18.Ulubiona piosenka?
Oraz wiele innych piosenek.Justina już nie wstawiałam, bo byłyby to wszystkie jego piosenki.

Teraz czekam aż dojdzie do mnie paczka,w której będzie smash-book. :)
Co sądzicie o tej notce? Jeśli chcecie zrobić taki TAG to go zróbcie i dajcie mi link do posta jak już zrobicie. Do zobaczenia papa! :*

2 komentarze:

  1. Hej! Świetny blog, obserwuję i liczę na rewanż ;) będę zaglądać częściej ;)
    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Dziękuję bardzo :) Zaraz zajrzę na twojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń