sobota, 5 kwietnia 2014

Wieś

Hej! :*
Dzisiaj byłam cały dzień u babci.Postaram się wam to opowiedzieć w skrócie :) Wyjechaliśmy o 5.50 w drogę.Byłam śpiąca, więc zasnęłam w samochodzie leżąc na samym tyle bez pasów.Na miejscu byliśmy około 9.Jak przyjechaliśmy to ja caly czas leżałam w samochodzie a potem na łóżku u babci.Mijały godziny... W pewnej chwili przypomniałam sobie że jak będę na wsi to będę sobie jeździć samochodem, a że byliśmy na wsi to skorzystałam i poprosiłam Pana żebyśmy poszli pojeździć.Oczywiście zgodził się.Około godziny 14.30 pojechaliśmy nad bug.Od zakrętu mogłam jechać już ja! Nigdy bym nie pomyślała że mogę tak dobrze jeździć... Zajechaliśmy w takie ciche miejsce gdzie nie ma ludzi. Jeju! Tam było wspaniale :) Wsiedliśmy i pojechaliśmy dalej.Potem zajechaliśmy nad bug i podziwialiśmy piękny krajobraz.Później wjechaliśmy w  taką uliczkę, której nigdy nie widzieliśmy.Niestety ale jadąc tą drogą wjechaliśmy w taki nie wielki dół, z którego nie mogliśmy wyjechać.Ja zamiast się martwić to się śmiałam.Oczywiście korzystając z okazji zrobiłam zdjęcia.Najlepsze było to że jak z mamą pchałyśmy samochód to moja mama spadła do błota! Haha, miała szczęście bo podtrzymywała się rękoma.Pan pozwolił mi jechać przez wieś do babci.Ludzi się na mnie tak dziwnie patrzyli, a ich miny były bezcenne.Posiedzieliśmy jeszcze parę godzin i wróciliśmy do domu.Trochę szkoda, dlatego że na wsi jest świeże powietrze i są miejsca gdzie nikogo nie ma i jest cicho! :)
A teraz zostawiam was ze zdjęciami ze wsi! :) Przepraszam jak będzie jakieś zdjecie słabej jakości, ale były robione telefonem.
Chyba moje najlepsze zdjęcia jak dotąd :)



Wracając wstąpiliśmy do Maka.





Co sądzicie o tej notce? :) Chcę zrobić jakiś tematyczny post ale nie mam pomysłów, może wy mi pomożecie? Napiszcie w komentarzu propozycje!

2 komentarze: