wtorek, 1 kwietnia 2014

Sprawdzian szóstoklasisty

Hej :**
Dzisiaj 1 kwietnia miałam sprawdzian szóstoklasisty.Ja się nie stresowałam, nawet jak już byłam w sali to byłam na luzie.O godzinie 9.00 zaczął się test.Pani nam jeszcze mówiła parę ważnych rzeczy.Rozdała nam pani testy i ZACZĄŁ się! Nie mogłam się skupić, byłam nie wyspana jakaś masakra... Niektóre zadania to czytałam z parę razy żeby zrozumieć, bo były tak skomplikowane.W ostatniej chwili zabrałam się za wypracowanie, udało się napisałam.Jednego zadania tylko nie napisałam, bo nie zdążyłam.Napisałam i poszłam z panią do dyrektorki.Przebrałam się i wróciłam do domu.Nie myślałam o teście, myślałam że dobrze mi poszedł a tu patrzę na odpowiedzi i tyle błędów jeju ;// Załamałam się tym.Z polaka zaznaczyłam jedną odpowiedź ale skreśliłam i drugą zaznaczyłam i potem co się okazuję? Że ta pierwsza odpowiedź była DOBRA.Z matmy mi lepiej poszło jak patrzyłam na odpowiedzi, więc jest spoko :) Z polaka poszło mi gorzej niż na próbnych, czułam że tak będzie.Nie wiem czemu się tym przejmuje skoro i tak mnie przyjmą do gimnazjum.No to teraz trzeba się zabrać do nauki i się uczyć, żeby były przynajmniej dobre oceny na koniec roku.A teraz pokaże wam jak byłam dzisiaj ubrana.


Tutaj ma takie rozcięcie 





Dzisiaj również mamy PrimaAprilis.Uwielbiam ten dzień, gdyż można powkręcać różnych ludzi, a to jest zabawne.Dzisiaj niestety dałam się nabrać koledze.Zastanawiam się co mogę mamię powiedzieć na ten dzień.Coś wymyśle, albo coś w necie znajdę.


Może ktoś z was też pisał dzisiaj sprawdzian? ;) 
Wrobiliście dzisiaj kogoś, jak tak to co zrobiliście? :)

4 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia, nie ma się czym przejmować, że miałaś kilka złych odpowiedzi, test szóstoklasisty to chyba najmniej ważny egzamin w naszym życiu, dużo gorszy jest test gimnazjalisty a później matura ;)

    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Wiem, ale trochę już mniej się przejmuję bo do rejonowego gim. idę :))

      Usuń
  2. http://paulinarzeszutek.blogspot.com/ < ----- KOM = KOM ? ;**

    OdpowiedzUsuń