piątek, 18 kwietnia 2014

Święta Wielkanocne!

Cześć!
Chciałam Wam życzyć wszystkiego najlepszego w te święta.Smacznego jajka, mokrego Dyngusa i żebyście te święta spędzili w miłej rodzinnej atmosferze! :) Jestem strasznie słaba w życzeniach i nie wiem co jeszcze mogę Wam życzyć. ;)



Odchodząc od tematu, dzisiaj oglądałam "Ósmoklasiści nie płaczą."


Bohaterką filmu jest popularna uczennica, Akki, często dokuczająca innym w szkole.Jedyne, czego się obawia, to prawdziwa miłość.Jej życie zostaje zupełnie odmienione, gdy Akki dowiaduje się, że jest chora ja białaczkę.
Powiem Wam że nie żałuję że to obejrzałam.Film jest naprawdę piękny i bardzo wzruszający.Praktycznie przez cały film ryczałam, nawet po filmie płakałam.Nie ukrywam, ten chłopak jest przystojny i w filmie mi się bardzo podobał ;) Dzisiaj ten film stał się moim kolejnym ulubionym filmem.Nie mogłam się oprzeć i musiałam go pobrać na tableta.
A wy oglądaliście już, jakie są wasze wrażenia? Jeśli nie oglądaliście to musicie koniecznie to obejrzeć. Ja idę się pakować, papa :*
Nie będzie się notka pojawiała przez około 4 dni, no chyba że jakoś złapię internet to wtedy napiszę.

5 komentarzy:

  1. oglądałam świetny,. płakałam jak głupia ;') świetny post obserwuję i liczę na rewanż ;) Będę wpadać częściej ;)

    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też płakałam jak głupia :') Dziękuję ;) Również obserwuję.

      Usuń
  2. Kocham ten film i za każdym razem kiedy go oglądam w oku mam łzy ;)

    http://www.ninja-holiday-nights.blogspot.com/ --> zapraszam, jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go pokochałam <3

      Zaobserwowałam, mam nadzieję że również ty mnie zaobserwujesz :)

      Usuń
  3. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale dzięki Tobie chyba obejrzę!

    http://poziomkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń